Afiliacja | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Afiliacja

Afiliacja, inaczej marketing afiliacyjny, to pojęcie, które jest często używane w kontekście modeli biznesowych. Jest to proces zawierania z kimś (z osobą bądź organizacją) relacji biznesowej. Mechanizm afiliacji polega na promowaniu wśród użytkowników produktów innych marek. Takie działania przynoszą korzyści zarówno firmom, jak i osobom promującym. Pierwsi pozyskują więcej odbiorców i zwiększają swoją wiarygodność, ci drudzy z kolei dostają wynagrodzenie za współpracę i polecanie produktu.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły