Bing | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Bing

Bing jest wyszukiwarką internetową, której właścicielem i operatorem jest amerykańska firma Microsoft. Posiada ona różne opcje wyszukiwania – obrazów, wideo, map, oraz Bing Ads, czyli usług reklamowych. Bing rozwinęła się w oparciu o poprzednie produkty Microsoftu takie jak MSN Search, Windows Live Search, a później Live Search. Do 2009 roku Microsoft uruchomił Bing w większości krajów świata. Przez firmę nazywana jest nie tylko wyszukiwarką, ale też ,,silnikiem decyzyjnym” Posiada wiele zaimplementowanych funkcji, które mogą pomóc w podjęciu decyzji. Przykładowo usługa Bing Travel – podróże może pomóc w wyborze połączeń lotniczych w opłacalnym terminie.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły