
Klient: DRE - Drzwi dobrych wnętrz
Prestiżowy producent drzwi wewnętrznych i zewnętrznych wyposażonych w wysokiej klasy zabezpieczenia antywłamaniowe oraz elementy meblowe.

Co zrobiliśmy?
Współpracę z firmą DRE rozpoczęliśmy ponad rok temu. Po analizie strony i konkurencji, założeń klienta oraz możliwości, zaproponowaliśmy firmie multikanałową kampanię (w wyszukiwarce, sieci reklamowej i remarketingu) ukierunkowaną na maksymalizację ruchu i optymalizację kosztu CPC.

Rezultat
O sukcesie kampanii zdecydowała stała optymalizacja oraz niestandardowa strategia targetowania. Ważnym elementem było utworzenie wielu grup reklam, dzięki czemu mieliśmy pewność, że reklamy odpowiadają dokładnie danemu zapytaniu.
Rezultaty liczbowe:
- wzrost wejść na stronę DRE z kampanii reklamowej o 273%
- zmniejszenie kosztu pozyskania potencjalnego klienta o 56,6%
- zwiększenie współczynnika klikalności w reklamy DRE o 648%.