Jak docierać do klientów za pomocą kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google i płacić mniej? Rozwiązaniem może być koShop.pl – porównywarka, która w użyteczny sposób wyświetla produkty klientom, zainteresowanym ofertą z danego obszaru. Pozwala ona zaprezentować swój asortyment, docierając do użytkownika, który jest już na etapie rozważania zakupu. Dzieje się to przy jednoczesnym ograniczeniu wydatków, przeznaczanych na kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google.
Co to jest koShop.pl?
KoShop.pl to serwis stworzony dla biznesu e-commerce, oparty na środowisku CSS (Comparison Shopping Services). Pozwala stosunkowo tanio i skutecznie docierać do klientów poprzez reklamy wyświetlane w wyszukiwarce, z pominięciem jednak marży narzuconej przez firmę Google.
KoShop.pl składa się z prostej i intuicyjnej porównywarki, prezentującej produkty dostępne w sprzedaży internetowej. Użytkownik znajduje je, wpisując odpowiednie frazy w Google. Przykładowo po wpisaniu „meble ogrodowe”, na samej górze strony wyszukiwarki pojawi się rząd produktów odpowiadających danemu wyszukiwaniu, wraz z ceną i zdjęciem. Reklama tego typu wygląda tak samo jak ta opublikowana w środowisku Google CSS. Z tą tylko różnicą, że pod produktem widoczny jest link z napisem “przez koShop.pl”, a nie “przez Google”.
Po kliknięciu użytkownik zostaje przekierowany na stronę produktu bezpośrednio w sklepie internetowym reklamodawcy, gdzie może zapoznać się ze szczegółowym opisem danego artykułu oraz kupić go.
Zalety korzystania z koShop.pl
- Porównywarka koShop.pl to alternatywa dla reklamy w systemie Google CSS. Równie skuteczna, za to tańsza o 20 proc.
- Brak ukrytych kosztów. Płacisz za kliknięcia lub sprzedaż.
- Zasięg kampanii obejmuje wszystkie kraje Unii Europejskiej.
- Usługa jest kompatybilna z pozostałymi usługami reklamowymi w wyszukiwarce – Google Ads orazGoogle Merchant Center.
- Reklama tego typu oferuje wysoki współczynnik konwersji. Formuła koShop.pl umożliwia nienachalne prezentowanie oferty użytkownikom, faktycznie zainteresowanym danymi produktami.
- Stała analiza skuteczności reklam. Wyniki można śledzić samemu przez Google Ads. Ponadto wszelkie dane są widoczne na koncie merchant, dostarczonym klientowi w ramach koShop.pl.
- Specjalistyczne wsparcie. Specjaliści SEO i SEM z Kompan.pl pomagają dobierać optymalne rozwiązania reklamowe.
Jak reklamować się za pomocą koShop.pl?
Jeśli chcesz, aby Twój sklep znalazł się w porównywarce koShop.pl, napisz do nas!