TikTok: Branded Effects | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - TikTok: Branded Effects

TikTok: Branded Effects to format reklamowy umożliwiający reklamodawcom tworzenie wyjątkowych filtrów 2D, które mogą być uruchamiane przez odbiorców ruchami rąk i mimiką twarzy. Przypomina to bardziej interaktywne gry niż reklamę, ale dzięki temu rozwiązaniu treści mogą być precyzyjniej targetowane i bardziej angażujące. Efekty są kreowane przez wewnętrzny, TikTokowy team kreatywny, a ich koszt dzienny jest stosunkowo wysoki. Aby obniżyć cenę, można również skorzystać z innego pakietu zwanego ,,Custom Influencer” – jest to szereg różnych pakietów, opierających się na sile wpływu i rozpoznawalności influencerów.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły