Potencjał słów kluczowych | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Potencjał słów kluczowych

Jest to wartość bezpośrednio udostępniana przez Google w Planerze Słów Kluczowych, która oznacza jak często dana fraza wpisywana jest w Google w wybranym przedziale czasowym, co ma duże znaczenie przy tworzeniu finalnej listy fraz do kampanii Google Ads czy strategii pozycjonowania serwisu. Powinniśmy pamiętać, że Google nie jest jedynym źródłem danych o słowach kluczowych. Potencjał słów kluczowych wykorzystywany jest również przez narzędzia SEO takie jak Ahrefs czy Senuto. W zależności od używanego narzędzia, potencjał może być obliczany na różne sposoby, jednak zawsze sprowadza się to do popularności słów lub frazy w ujęciu czasowym, najczęściej w skali miesiąca. W przypadku fraz sezonowych, których popularność wzrasta tylko w niektórych okresach, otrzymany wynik nie odzwierciedla do końca popularności danej frazy.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły