Mailing reklamowy | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Mailing reklamowy

Mailing reklamowy – to jedno z narzędzi należących do marketingu bezpośredniego. Forma przesyłania informacji komercyjnych za pomocą adresów e-mail do bezpłatnych elektronicznych skrzynek pocztowych to narzędzie skuteczne, zwłaszcza kiedy może służyć do podtrzymania relacji z osobami subskrybującymi materiał. Treści marketingowe wysyła się przede wszystkim za pomocą newsletterów, biuletynów, reklam oraz kuponów rabatowych. Skuteczność tej metody w dużej mierze zależna jest od planowania, analizy oraz bazy adresowej. Mailing reklamowy z powodzeniem służy także jako element budowy wizerunku firmy lub marki.

Sprawdź co to znaczy:

Brak powiązań

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły