Definicja pojęcia - Mailing reklamowy
Mailing reklamowy - to jedno z narzędzi należących do marketingu bezpośredniego. Forma przesyłania informacji komercyjnych za pomocą adresów e-mail do bezpłatnych elektronicznych skrzynek pocztowych to narzędzie skuteczne, zwłaszcza kiedy może służyć do podtrzymania relacji z osobami subskrybującymi materiał. Treści marketingowe wysyła się przede wszystkim za pomocą newsletterów, biuletynów, reklam oraz kuponów rabatowych. Skuteczność tej metody w dużej mierze zależna jest od planowania, analizy oraz bazy adresowej. Mailing reklamowy z powodzeniem służy także jako element budowy wizerunku firmy lub marki.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Mailing Reklamowy"? Dobrze trafiliście!