Definicja pojęcia - Maksymalny CPC
Maksymalny CPC (maksymalny koszt kliknięcia, maximum cpc bid) - jest to pojęcie określające najwyższą kwotę, za którą reklamodawca zgodził się zapłacić za każde kliknięcie w baner reklamowy. Maksymalny koszt kliknięcia na ogół nie jest jednoznaczny z realnym kosztem kliknięcia, który jest niższy od najwyższego. Maksymalny CPC określa się indywidualnie w zależności od poziomu fraz kluczowych i grup reklam.
Sprawdź co to znaczy:
WIEMY JAK POZYCJONOWAĆ I PROWADZIĆ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE, DLATEGO ZAUFALI NAM:

ZAUFALI NAM

Słownik SEO / SEM
Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.
SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Maksymalny CPC"? Dobrze trafiliście!