Maksymalny CPC | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Maksymalny CPC

Maksymalny CPC (maksymalny koszt kliknięcia, maximum cpc bid) – jest to pojęcie określające najwyższą kwotę, za którą reklamodawca zgodził się zapłacić za każde kliknięcie w baner reklamowy. Maksymalny koszt kliknięcia na ogół nie jest jednoznaczny z realnym kosztem kliknięcia, który jest niższy od najwyższego. Maksymalny CPC określa się indywidualnie w zależności od poziomu fraz kluczowych i grup reklam.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły