Conversion rate optimization | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Conversion rate optimization

(Optymalizacja współczynnika konwersji, CRO) jest to systematyczny proces zwiększania odsetka odwiedzających witrynę, którzy podejmują pożądane działanie. Nie musi to oznaczać, że klienci dokonają zakupu, tylko wejdą w interakcję z profilem firmy np. za pomocą wypełnienia ankiety lub dodania produktów do koszyka. Proces CRO obejmuje zrozumienie, w jaki sposób użytkownicy poruszają się po Twojej witrynie, jakie działania podejmują i co powstrzymuje ich przed realizacją celów. Opanowanie zagadnienia CRO sprawia, że odbiorcy twojej strony konwertują i ostatecznie poprawiają współczynnik konwersji Twojej witryny.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły