Brandmark | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Brandmark

(ang.shaped pop-up) To forma reklamy graficznej pojawiająca się użytkownikom w postaci okna pop-up. Brandmark umiejscowiony jest nad treścią strony w przeglądarce, można przesuwać go w obrębie okna przeglądarki w którym wyświetlana jest strona. Potrafi przybierać dowolne kształty w ramach założonej powierzchni, przez co jest chętnie wykorzystywany przez firmy do promowania swoich produktów i usług. Ten rodzaj reklamy na stronach WWW jest uznawany za agresywny, ponieważ często utrudnia, a nawet uniemożliwia poruszanie się i przeglądanie treści w witrynie. Najczęściej wykorzystuje się go jako powiadomienie o specjalnej promocji lub jako call to action (CTA), np. prośba do zapisania się na newsletter.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły