Bounce rate | Co to jest? | Definicja w słowniku pojęć

Definicja pojęcia - Bounce rate

(Współczynnik odrzuceń) to pojęcie wykorzystywane w marketingu internetowym, dotyczące analizy ruchu w sieci. Odrzuceniem określa się sesję użytkownika w witrynie ograniczoną do jednej strony. Do odrzuceń zalicza się te sesje, podczas których zostało uruchomione tylko jedno żądanie do serwera np. gdy użytkownik wyświetla pojedynczą stronę w witrynie, a następnie opuszcza ją bez wywoływania w ramach tej sesji żadnych innych żądań wysyłanych do serwera .
Współczynnik odrzuceń to liczba sesji ograniczonych do jednej strony podzielona przez liczbę wszystkich sesji, czyli odsetek wszystkich sesji w witrynie, podczas których użytkownicy wyświetlali tylko jedną stronę, uruchamiając zaledwie pojedyncze żądanie do serwera.

Sprawdź co to znaczy:

Słownik SEO / SEM

Oto słownik pojęć oraz terminów używanych w branży reklamowej i marketingowej. Wszystkie hasła uporządkowane są w kolejności alfabetycznej.

SEO, SEM... Zastanawiacie się, co to oznacza? A może chcecie dowiedzieć się co to jest "Artykuł Sponsorowany"? Dobrze trafiliście!

Nasze najnowsze artykuły