Smart – przepis na sukces w sieci

Smart – przepis na sukces w sieci

SMART proponowane przez kompan.pl to nowoczesne działania marketingowe w wyszukiwarce pozwalające pozyskać i przywiązać większą liczbę klientów do promowanej strony internetowej. Wykorzystuje przy tym dużą liczbę fraz kluczowych oraz content marketing, co w znaczącym stopniu zwiększa ruch na stronach. Efekty są spektakularne: u jednego z klientów kompan.pl zanotowane zostały wzrosty tygodniowej liczby wejść o 560% w stosunku do pierwszego tygodnia działania SMART, a liczba wejść z ruchu organicznego podskoczyła o 350%. Usługa może być także wspierana poprzez AdWords i remarketing.

Magiczne słowo – pozycjonowanie

Pozycjonowanie, czyli działania podwyższające widoczność strony w wyszukiwarce, od lat są głównym przedmiotem zainteresowania klientów i firm specjalizujących się w marketingu internetowym. W związku z coraz bardziej inteligentnymi wyszukiwarkami i różnorodnością fraz wpisywanych przez klientów odpowiedni ich wybór do pierwszej dziesiątki pozycjonowania staje się najważniejszym zagadnieniem współczesnego marketingu. Jak bowiem odpowiednio dobrać frazy, jeśli to właśnie w formie wpisywanej przez użytkowników, a nie dobranej według zasad klasycznego SEO, będą miały bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedaży? Duża liczba linków nie jest już gwarancją generowania ruchu na stronie i efektów zadowalających klientów. Najbardziej liczy się wartościowa i unikalna treść, którą kompan.pl zapewnia w ramach realizacji usługi SMART.

SMART – jak to działa?

Smart jest odpowiedzią na inteligencję algorytmów wyszukiwarki – pozwala bowiem wykorzystywać dużą liczbę fraz kluczowych zróżnicowanych także pod względem lokalizacji klienta szukającego usług w sieci. Co szczególnie istotne, frazy mogą być zmieniane w trakcie usługi, w zależności od monitoringu ich skuteczności. Kompan.pl nie obiecuje cudów i raz na zawsze ustalonej pozycji strony – warto pamiętać, że Google nieustannie zmienia swoje algorytmy, co może powodować wahania w wynikach wyszukiwania. Jest natomiast w stanie elastycznie reagować na zmienne wyniki wyszukiwania i zaproponować klientom indywidualnego opiekuna zajmującego się realizacją poszczególnych zadań. Celem SMART jest poprawienie widoczności danej witryny w wyszukiwarce i zwiększenie liczby wejść na stronę z grupy docelowej.

SMART to także odpowiedź na zmieniające się zapotrzebowanie klientów korzystających coraz częściej z Internetu, a jednocześnie dużo bardziej świadomych mechanizmów marketingu internetowego i uciekających od nachalnej reklamy. 

Według danych Gemiusa za 2015 rok już ponad 65% populacji w Polsce korzysta z sieci nie tylko dla przyjemności, lecz także, by znaleźć konkretne firmy lub usługi. To ponad 21 milionów potencjalnych klientów, których można zdobyć przede wszystkim przez inteligentne działania marketingu internetowego ukierunkowanego na określony target. Efektem odwiedzin na danej stronie ma być konwersja, czyli pożądane zachowanie (zakup produktu, zapisanie się do newslettera, wysłanie zapytania) generowane obecnie już nie tylko poprzez samą wizytę, ale też różnorodne interakcje, w które można obecnie wchodzić z marką za pośrednictwem portali społecznościowych, porównywarek cenowych, promocji offline czy opinii o produktach danej marki. Tego typu działania może zapewnić właśnie SMART.

Co otrzymujesz w ramach usługi SMART?

Zróżnicowane pod względem cenowym i ofertowym pakiety usługi SMART w kompan.pl pozwalają przede wszystkim na optymalizację strony internetowej naszych klientów, bez konieczności wiązania się długoterminowymi umowami.

Uważnie przyglądamy się ich budowie, porównujemy z konkurencją, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaproponować najlepsze rozwiązania prowadzące do zwiększenia ruchu z wyszukiwarki.

Dostarczamy wysokiej jakości teksty promujące stronę, będące obecnie najważniejszymi elementami budowania skutecznego marketingu internetowego i pozycji marki. W ramach stałej opłaty SMART obsługujemy także kampanie AdWords, będące najbardziej elastyczną formą reklamy skierowaną do odpowiednich grup docelowych, i reklamy graficzne promujące stronę w portalach oraz sieciach reklam displayowych, m.in. w Google Display Network, a także zaawansowany remarketing. Klienci korzystający ze SMART na bieżąco monitorują naszą pracę przez panel zbierający dane statystyczne, generujący raporty i faktury.    

5 powodów, dla których warto zainwestować w SMART

Pracując w marketingu internetowym, często spotykamy się z pytaniem: czy warto inwestować w SEO w związku ze zmianami algorytmów i związanymi z nimi wahaniami pozycji strony? Oto pięć powodów, dla których naszym zdaniem warto: 

  1. Wzrost znaczenia Internetu dla współczesnego biznesu – już teraz usług szuka w nim ponad 65% użytkowników Internetu i możemy spodziewać się wzrostu ich liczby.
  2.  Ruch organiczny generowany na stronie – bezpłatny i wykazujący tendencję do wysokiego współczynnika konwersji jest w dużej mierze uzależniony od wysokiej jakości tekstów dostarczonych w ramach usługi i właściwie użytych fraz kluczowych, którymi można zarządzać.
  3.  Długoterminowe korzyści – warto pamiętać, że pozycjonowanie strony to nie kwestia 1-2 tygodni, ale czasochłonnego procesu, który jednak w dłuższej perspektywie jest w stanie zapewnić nam wzrost zysków. Tym ważniejsza pozostaje elastyczność i mierzenie podejmowanych działań.
  4. Budowanie relacji z klientami, a nie tylko pozyskiwanie ruchu – w przypadku sklepów internetowych to właśnie one są najważniejsze ze względu na brak bezpośredniego kontaktu i możliwości obejrzenia produktów czy zbadania jakości usług.
  5. Konkurencja – większość firm na rynku zdaje sobie sprawę z konieczności inwestycji w marketing internetowy. Zastanawiając się nad nim, zadajmy sobie pytanie: czy stać nas na rezygnację z tego typu promocji?