Definicja pojęcia - TikTok In-Feed Ads

In-Feed Ads to reklamy pojawiające się pomiędzy filmami publikowanymi przez użytkowników TikToka. Mogą trwać od 5 do 60 sekund, jednak zalecany czas trwania to około 15-20 sekund. Dynamiczny format sprawia, że reklama zdąży przyciągnąć uwagę odbiorcy zanim ten zdecyduje się na jej przewinięcie. Reklamy pojawiają się losowo wśród pierwszych 130 filmów oglądanych przez użytkownika w ciągu danego dnia. Każda reklama posiada przycisk CTA, którego można użyć do zachęcenia użytkownika m.in. do: przejścia na zewnętrzną stronę lub konto TikTokowe danej marki albo do pobrania aplikacji. Dzięki różnym możliwościom targetowania można dotrzeć do potencjalnych klientów w kreatywny, a zarazem naturalny sposób, nie kojarzący się z bezpośrednio z reklamą. Najczęściej wybieranym modelem rozliczenia za ten typ reklamy jest CPC, czyli Cost per Click.

Sprawdź co to znaczy: