Jakie kampanie leadowe prowadzimy?
Google Ads
Realizujemy skuteczne kampanie reklamowe w Google Ads. W zależności od ustalonego celu, pozyskujemy dla naszych klientów wartościowe leady, zwiększamy ruch na stronie internetowej lub zbieramy cenne informacje o danej grupie docelowej.
Kampanie stale optymalizujemy, dzięki czemu mamy pewność, że docieramy do jak najlepszej grupy odbiorców.
Kampanie leadowe w social mediach
Prowadzimy kampanie leadowe m.in. na Facebooku i LinkedInie – Pozyskujemy dane kontaktowe do osób, którym wyświetliła się reklama i które wykazały zainteresowanie ofertą.
Przyciągająca kreacja i przycisk CTA zachęcają użytkownika do wypełnienia formularza kontaktowego.
Komunikacja
z klientami przez social media
Konsekwentnie realizujemy opracowaną strategię komunikacji i tworzymy content, który angażuje i zachęca do interakcji.
Dzięki temu otrzymujemy liczne wiadomości prywatne i komentarze, zawierające zapytania ofertowe.
Formularze kontaktowe na stronie WWW
Strony lądowania, formularze i Centrum Kontaktowe – to wszystko oferuje platforma CRM, która pomoże Ci nie tylko przyciągnąć wartościowe leady, ale również skutecznie pozwoli Ci nimi zarządzać.
Dzięki automatyzacji, jesteś w stanie zmienić bazę kontaktową w lojalnych klientów. A my pokażemy Ci, jak tego dokonać lub zrobimy to za Ciebie.
Zarządzanie leadami
Zdobycie danych kontaktowych to oczywiście dopiero początek. Wiemy jednak, co zrobić, by lead pozyskany dzięki kampaniom, stał się Twoim klientem. Dzięki platformie Bitrix24 jesteśmy w stanie stale monitorować kontakty i odpowiednio nimi zarządzać.
Jak to działa?
Kampania o szerokim zasięgu, której celem jest pozostawienie kontaktu przez użytkownika.
Zarządzanie leadami. Segmentacja użytkowników pod kątem gotowości do skorzystania z naszej oferty, wysyłanie dopasowanych mailingów i reklam.
Wyodrębnienie Twoich zaangażowanych klientów. Na tym poziomie skupiamy się na użytkownikach, którzy poważnie rozważają Twoją ofertę i są bliscy skorzystania z niej.
Podtrzymywanie stałych kontaktów. Dzięki Centrum Kontaktowemu w łatwy sposób komunikujemy się z obecnymi klientami, co sprawia, że coraz silniej identyfikują się z Twoją marką.