Nasze osiągnięcia w prowadzeniu kampanii SEM
Nasze wieloletnie doświadczenie bazuje na setkach przeprowadzonych kampanii dla klientów z różnych branż. Efekty kilku z nich zostały docenione w prestiżowm konkursie European Search Awards 2021.
Jednym z obszarów, w którym otrzymaliśmy nominację, była kampania w Google Ads prowadzona dla naszego klienta Tchibo Coffee Service. Głównym celem strategii było dotarcie do różnych biznesów, potencjalnie zainteresowanych dostępem do wysokiej jakości kawy z ekspresów, poprzez formularz aplikacyjny na zakup lub dzierżawę ekspresu.
Otrzymaliśmy nominację, ze względu na niestandardowe podejście, które polegało na celowym obniżeniu CTR oraz podwyższeniu CPC. Jeżeli tak jak Tchibo chcesz skutecznie dotrzeć do swoich klientów, daj nam znać, możemy wspólnie osiągnąć sukces!
Dlaczego warto zainwestować w Search Engine Marketing?
75%
osób, które klikają na reklamy w wyszukiwarkach, twierdzi, że ułatwia im to znalezienie poszukiwanej informacji.
Żródło: 10 Fantastic Benefits of PPC Advertising
40%
marek chce zwiększyć swój budżet na PPC w wyszukiwarkach, twierdząc, że jest to skuteczne i opłacalne narzędzie dla marketerów.
Źródło: 2020 PPC Statistics – A Comprehensive List of Pay-Per-Click Stats
63%
osób twierdzi, że świadomie klika w reklamę Google PPC
Źródło: Benefits of PPC
Co robimy?
Sprawujemy pełną kontrolę nad prowadzonymi kampaniami i zapewniamy ich bezpieczny rozwój. W skład naszej obsługi wchodzi m.in.
monitorowanie i optymalizacja prowadzonych działań
stały kontakt z Klientem
regularne raportowanie i analiza statystyk
analiza branży, rynku i konkurencji
budowanie kampanii na podstawie analizy branży oraz potrzeb klienta
Jedna platforma – wiele możliwości:
Reklama w wyszukiwarce
- wysoka skuteczność – nie kreuje potrzeb, ale na nie odpowiada
- dopasowanie do klienta – reklama pasująca do zapytania użytkownika
- maksymalna efektywność – dzięki stałej analizie konwersji słów kluczowych eliminujemy słowa, które nie konwertują
- reklama konkurencyjna dla wyników organicznych – wyświetla się nad nimi
Reklama produktowa
- wyświetlanie produktu wraz z jego ceną – użytkownik może łatwiej od razu podjąć decyzję zakupową
- dostęp do danych nt. zachowania użytkowników, które są bardzo pomocne w planowaniu dalszych działań biznesowych
- reklamy produktowe zdobywają większe współczynniki konwersji, niż reklamy w wyszukiwarce
GDN (Google Display Network)
- mierzalność efektów – precyzyjne mierzenie celów i zliczanie konwersji
- atrakcyjna forma – przyciąga wzrok, wywołuje skojarzenia i budzi emocje
- skala oddziaływania – ponad 2 mln witryn w sieci partnerskiej Google
- ogromne możliwości kierowania reklam
- optymalizacja kosztów – różne modele rozliczania np. za kliknięcia w baner lub za wyświetlenie
Reklama Discovery
- zasięg – reklamy wyświetlają się na stronie głównej YouTube, , kartach „Oferty” i „Społeczności” w Gmailu oraz na kartach Discover
- atrakcyjna forma – obraz oddziałuje na wyobraźnię, przyciąga wzrok, wywołuje skojarzenia oraz budzi emocje
- reklama karuzelowa – format reklamy umożliwia zawarcie kilku banerów, które użytkownik może swobodnie przeglądać
- skuteczność – reklama wyświetla się miejscu, w którym jest jedyną reklamą, przez co użytkownik na pewno zwróci na nią uwagę
Reklama YouTube
- kontakt z odbiorcami – reklamy wyświetlane w filmach w YouTube lub obok nich umożliwiają wyjątkowy rodzaj kontaktu z potencjalnymi klientami
- targetowanie – możemy docierać do odpowiednich klientów w YouTube na podstawie tematów, słów kluczowych lub danych demograficznych
- zaangażowanie emocjonalne – reklamy łączą obraz, dźwięk i animację – taki efekt trudno osiągnąć za pomocą innych rodzajów multimediów
- wiele formatów – YouTube umożliwia wyświetlanie reklam w wielu formatach min. reklamy In-Stream, bumpery reklamowe, reklamy wideo itd.
Remarketing
- maksymalizacja konwersji – jesteśmy w stanie zwiększyć konwersje poprzez wyświetlanie użytkownikowi produktu, który oglądał już na stronie
- baza użytkowników – mamy możliwość tworzenia list odbiorców, którzy już stanowią lub mają duże prawdopodobieństwo zostania klientami
- konkretni odbiorcy – jesteśmy w stanie dotrzeć do odbiorców np. tych, którzy dodali produkt do koszyka, ale np. porzucili transakcję na etapie płatności
- działania wizerunkowe – remarketing wspiera działania wizerunkowe poprzez emisję reklam graficznych
- informacja o nowościach – w łatwy sposób poinformujemy Twoich klientów o nowej ofercie, promocjach lub wyprzedażach sezonowych.