Nierzadko ta sama informacja może pojawiać się wielokrotnie tylko na jednej stronie czy portalu. Czy jest to dobre? W niektórych sytuacjach może pomóc, jednak w większości wypadków powinniśmy unikać powtarzania tego samego wiele razy.

Biznes w internecie jest tak skuteczny, ponieważ z założenia klienci sami nas znajdują. Nie trzeba działać „na oślep” i przechodzić przez żmudny proces przedstawienia produktu, czy usługi całkowicie przypadkowej osoby, licząc na to, że być może akurat będzie zainteresowana ofertą.

Strona internetowa powinna być jak dom - piękna i funkcjonalna. Użytkownik, jak mieszkaniec, musi się na stronie internetowej czuć jak „u siebie”. Błędy w budowie witryny mogą kosztować nas naprawdę wiele.

Responsywność strony internetowej to nic innego, jak zdolność dopasowywania się naszej witryny do urządzenia, na którym jest wyświetlane. To cecha strony www, która ma niebagatelne znaczenie nie tylko dla jej użytkowników,ale i dla wyszukiwarki Google.

To pytanie wielu klientów, którzy swój biznes rozwijają poprzez stronę internetową i aby pozyskać nowych klientów, decydują się na jej pozycjonowanie.

Zapłata za frazę w TOP10 organicznych wyników wyszukiwania Google to z pozoru najuczciwszy model rozliczania się za pozycjonowanie. Kiedy jednak zaczniemy przyglądać się sposobom rozliczania agencji SEO z klientami bliżej, dojdziemy do wniosku, że jest dokładnie odwrotnie.

Czy można we współczesnym świecie prowadzić biznes bez strony www? Tak, ale nie należy liczyć na większe sukcesy. Żadna aktywnie działająca firma nie odważy się obecnie nie zainwestować w wizytówkę swojej działalności w sieci.  

Michelle Phan instruująca, jak zrobić dobry makijaż, PewDiePie pokazujący jak przejść gry wideo, straszący Sylwester Wardęga i bawiący Polaków członkowie grupy Abstrachuje - oto współczesne gwiazdy medialne.