SEO, czyli optymalizacja strony pod kątem widoczności w wyszukiwarce. SEM, czyli marketing wyszukiwarek, inaczej promocja strony internetowej. Jak je rozróżnić i nie oszaleć?

Powiadomienia Web Push pozwalają marce prezentować oferty, rabaty i nowości. Umożliwiają one łączenie się użytkowników ze stroną i zwiększają ich zaangażowanie na witrynie firmy. Dowiedz się więcej o powiadomieniach Web Push i o tym czy mają wpływ na SEO.

Jeśli zamierzasz poprawić działania na stronie na rzecz e-commerce, nie możesz pominąć optymalizacji grafiki będącej jednym ze składowych procesu pozycjonowania. Sprawdź nasze zalecenia.

Marketing internetowy to pojęcie, na które składa się wiele elementów – tak samo jak na budowę strony internetowej wiarygodnej w oczach e-klientów. Jak się zabrać do optymalizacji witryny mającej wzbudzać zaufanie?

Bądź widoczny lokalnie, dowiedz się więcej o pozycjonowaniu i optymalizacji wizytówki w Mapach Google. Sprawdź nasze rady odnośnie pozycjonowania, jak wyróżnić wizytówkę oraz dlaczego w ogóle warto założyć wizytówkę w Google Moja Firma.

Jakie jest jedno z najbardziej niewygodnych pytań, jakie może otrzymać pozycjoner na początku współpracy? „To kiedy mogę spodziewać się efektów tego pozycjonowania?” Odpowiedź na tę zagwozdkę zdaje się być bardziej skomplikowane, niż samo pytanie.

Budujesz stronę na Wordpress? Rozwijaj witrynę dzięki wtyczkom! W artykule przegląd najbardziej funkcjonalnych rozszerzeń do Wordpress, które ułatwiają budowanie atrakcyjnej strony.

Nawet najlepszym pozycjonerom zdarza się podczas optymalizacji zapomnieć o niektórych jej elementach. W ferworze działań, nie zawsze jest się w stanie wdrożyć serię poprawek za jednym razem. Dowiedz się jakie błędy najczęściej popełniane są w pozycjonowaniu.