Performance marketing

Performance marketing

Performance marketing to skuteczny sposób promocji i szansa na dotarcie do ściśle wyselekcjonowanej grupy docelowej. Dzięki nowoczesnej sieci afiliacyjnej oferujemy naszym klientom możliwość rozliczania się jedynie za osiągane efekty. W ramach kampanii przygotowujemy i prowadzimy reklamy w formie display i e-mail marketing. Oferujemy elastyczne i efektywne modele rozliczeń oraz wsparcie techniczne i merytoryczne.  Zobacz efekty >>

Więcej informacji: ADkompan.com

Ponad 700 000

miesięczny potencjał kliknięć

Jak to działa?

1 Cele marketingowe

Analiza i przygotowanie mediaplanu.

2 Kreacje reklamowe

Projekt i przygotowanie konwertującej kreacji.

3 Testy i start kampanii

Uruchomienie programu afiliacyjnego.

Zaufali nam

Logo Comarch Logo Agrobex Logo Polpharma Logo MCX Telecom Logo merituBank
Logo Yes Logo Żak Logo VbLeasing Logo Miele Logo Herbapol
Logo GSK Logo Warszawa Logo Enelmed Logo Wawel Logo Gdańsk
Logo Philipiak Logo PGNIG Logo Orlen Logo JW Logo LuxMed
Logo Orbis Logo Nask Logo Dominium Logo Masterlease Logo HL
Logo SMT Logo senator Logo UMCS Logo pjwstk Logo eurotax
Logo Action Logo Eva Logo Muzeum Logo CBA Logo Adamed
Logo Eden Logo Elbest Logo Ws Logo Paged Logo Toya
Logo emitel Logo Dre Logo Kingspan Logo fornetti Logo APM
Logo Acxiom Logo CashFlow Logo eurocar Logo Finder Logo Unizeto
Logo testDNA

Nasze oddziały

Warszawa

ul. Puławska 469
02-844 Warszawa
tel. 222065909
kompan@kompan.pl

Poznań

ul. Głogowska 74/2
60-741 Poznań
tel. 616227249
poznan@kompan.pl

Katowice

ul. Mariacka 4
40-014 Katowice
tel 327506115
katowice@kompan.pl

Gdynia

ul. Świętojańska 59/8
81-391 Gdynia
tel. 587311215
gdynia@kompan.pl

Wrocław

ul. Armii Krajowej 4
50-541 Wrocław
tel. 717368198
wroclaw@kompan.pl

Przed uruchomieniem nowej kampanii dokonujemy analizy oraz przygotowujemy mediaplan. Sieć Adkompan umożliwia naszym klientom możliwość otwarcia nowych kanałów sprzedaży – m.in. dzięki poszerzaniu starannie wyselekcjonowanej sieci wydawców.

Na wyniki naszej kampanii mają wpływ kreacje graficzne i tekstowe. Zespół grafików przygotowuje je w taki sposób, by realnie przekładały się na wyniki i konwersje. Pracujemy także na kreacjach, które dostarczają nam nasi klienci.

Ostatni etap to wdrożenie kampanii. Przed startem przeprowadzamy szereg testów, które potwierdzają poprawność jej działania, w tym zliczania efektów. Optymalizujemy kampanie dążąc do jak największych zysków, maksymalizacji efektów i ROI.