Analytics

Analiza danych pozwala podejmować skuteczne decyzje marketingowe w oparciu o wiedzę statystyczną na temat internautów, którzy odwiedzają stronę internetową. Mierzenie, raportowanie i wyciąganie wniosków to klucz do efektywnych kampanii reklamowych. Analityka prowadzona przez naszych specjalistów opiera się na najbardziej popularnej platformie do badania i oceny statystyk stron internetowych.

 

 

Analytics

To najbardziej popularne narzędzie do analityki internetowej. Umożliwia m.in. analizę danych demograficznych, źródła odwiedzin, sprzedaży i zachowań użytkowników. Wiedza ta pozwala na podjęcie działań zwiększających sprzedaż, ruch na stronie oraz skuteczność kampanii reklamowych.

Tag Manager

Menedżer tagów jest narzędziem adresowanym do marketerów oraz właścicieli serwisów internetowych, którzy chcą śledzić zachowania internautów pochodzących z różnych kanałów reklamowych. To bezpłatne narzędzie, działa na wszystkich urządzeniach, obsługuje wszystkie typy witryn. A przy okazji oferuje bardzo dużo możliwości konfiguracyjnych.