Polityka prywatności

Kompan.pl wykorzystuje dane klientów wyłącznie do informowanie o oferowanych produktach i usługach. Czynność ta jest niezbędna, aby nasze usługi mogły być świadczone na najwyższym poziomie.


Dane osobowe
Zbierane przez Kompan.pl dane osobowe nie są przekazywane, sprzedawane ani udostępniane osobom trzecim i służą wyłącznie do realizacji zobowiązań wobec klientów, takich jak wysyłanie firmowej korespondencji, obsługa klienta czy dostarczanie zamówionych biuletynów.
Sporządzane w szczególnych przypadkach zbiorcze, ogólne zestawienia statystyczne, ujawniane osobom trzecim obejmują zwykle informacje o oglądalności serwisu. Zestawienia te nie zawierają żadnych danych pozwalających na identyfikację pojedynczych użytkowników.
Nasz serwis wykorzystuje formularze, które umożliwiają klientom złożenie zamówienia na informacje, produkty i usługi. Formularze te pozwalają na zbieranie informacji kontaktowych od odwiedzających (takich jak adresy poczty elektronicznej użytkowników). Informacje pochodzące z formularzy zamówień są wykorzystywane wyłącznie do realizacji zamówień.
Dane kontaktowe klientów są także wykorzystywane do nawiązywania z nimi kontaktu, kiedy jest to konieczne (np. w przypadku konieczności potwierdzenia zamówienia).

Zabezpieczenia
Witryna kompan.pl zaopatrzona jest w środki bezpieczeństwa, mające na celu ochronę danych pozostających pod naszą kontrolę przed utratą, niewłaściwym wykorzystaniem i modyfikacją. Zobowiązujemy się chronić wszelkie informacje ujawnione nam przez klientów zgodnie z normami ochrony bezpieczeństwa i zachowania poufności.
Prawa dostępu do danych osobowych użytkowników serwisu zostały w restrykcyjny sposób ograniczone, tak aby informacje te nie znalazły się w rękach osób niepowołanych.

Rezygnacja z naszych usług
Witryna Kompan.pl oferuje użytkownikom możliwość zrezygnowania z otrzymywania od nas darmowych biuletynów rozsyłanych klientom, którzy zamówili subskrypcję takiego biuletynu. Link do anulowania subskrypcji jest umieszczany w każdym z rozsyłanych biuletynów. Można tego dokonać również poprzez pocztę e-mail pisząc na adres kompan@kompan.pl.

Edycja/zmiana danych kontaktowych
Zgodnie z polityką ochrony prywatności, Użytkownicy mają możliwość edytowania/zmiany danych kontaktowych. W tym celu należy skorzystać z poczty email, pisząc na adres kompan@kompan.pl.

Kontakt
Użytkownicy, którzy mają pytania dotyczące niniejszej deklaracji ochrony prywatności, praktyk stosowanych na tej stronie, czy też sposobów utrzymywania z nią kontaktów, proszone są o wysłanie uwag pod adres: kompan@kompan.pl

Zaufali nam

Logo Comarch Logo Agrobex Logo Polpharma Logo MCX Telecom Logo merituBank
Logo Yes Logo Żak Logo VbLeasing Logo Miele Logo Herbapol
Logo GSK Logo Warszawa Logo Enelmed Logo Wawel Logo Gdańsk
Logo Philipiak Logo PGNIG Logo Orlen Logo JW Logo LuxMed
Logo Orbis Logo Nask Logo Dominium Logo Masterlease Logo HL
Logo SMT Logo senator Logo UMCS Logo pjwstk Logo eurotax
Logo Action Logo Eva Logo Muzeum Logo CBA Logo Adamed
Logo Eden Logo Elbest Logo Ws Logo Paged Logo Toya
Logo emitel Logo Dre Logo Kingspan Logo fornetti Logo APM
Logo Acxiom Logo CashFlow Logo eurocar Logo Finder Logo Unizeto
Logo testDNA

Nasze oddziały

Warszawa

ul. Puławska 469
02-844 Warszawa
tel. 222065909
kompan@kompan.pl

Poznań

ul. Głogowska 74/2
60-741 Poznań
tel. 616227249
poznan@kompan.pl

Katowice

ul. Mariacka 4
40-014 Katowice
tel 327506115
katowice@kompan.pl

Gdynia

ul. Świętojańska 59/8
81-391 Gdynia
tel. 587311215
gdynia@kompan.pl

Wrocław

ul. Armii Krajowej 4
50-541 Wrocław
tel. 717368198
wroclaw@kompan.pl

Etap wstępny, w którym analizujemy potrzeby klienta. Po dokonaniu analizy strony, sprawdzeniu trendów w wyszukiwarce i zweryfikowaniu konkurencji, proponujemy konkretne rozwiązania – tak, aby kampania była jak najbardziej efektywna.

Etap przygotowania całej kampanii. Dedykowani specjaliści przygotowują propozycje słów kluczowych, geotargetu, treści reklam, godzin działania kampanii oraz budżetów dziennych. W zależności od potrzeb klienta mogą być to również banery, firmy wideo i inne materiały, które umożliwią start kampanii. Wszystkie projekty zawsze przesyłamy do akceptacji klienta.

Po akceptacji klienta, kampania zostaje wprowadzona na konto w ustalonym terminie. Klient otrzymuje indywidualny dostęp do konta, który umożliwia zweryfikowanie prowadzonej przez nas kampanii.

Każda kampania ma konkretny cel lub kilka celów. Naszym zadaniem jest doradzać i proponować konkretne zmiany parametrów, treści, słów i rozwiązań, aby założone wcześniej cele były realizowane. Wszystkie zmiany zawsze są konsultowane z klientem.