Klient

Grupa Mota-Engil: firma o zasięgu międzynarodowym prowadząca działalność z zakresu budownictwa i zarządzania infrastrukturą w sektorach inżynierii i budowy, środowiska i usług środowiskowych oraz projektów transportowych. Mota-Engil znajduje się na ugruntowanej pozycji wśród 30 największych europejskich grup budowlanych.

Co zrobiliśmy?

Klient powierzył nam opiekę SEM.
Naszym głównym celem w przypadku wszystkich serwisów był wzrost ruchu organicznego oraz rozszerzenie widoczności o nowe grupy słów kluczowych, ściśle powiązanych z tematyką serwisu i branżą budowlaną. Po dokładnej analizie i optymalizacji stron, dodatkowym założeniem było także zwiększenie zaangażowania osób przebywających na serwisach (wypełnienie formularza, kontakt telefoniczny) oraz ugruntowanie wizerunku na rynku deweloperskim.

Kampanie AdWords prowadzone są od początku października 2016 roku. Zaproponowaliśmy kilka typów kampanii: wyszukiwarkową, w sieci reklamowej, remarketing w sieci reklamowej oraz remarketing na wyszukiwarkę. Celem kampanii było dotarcie do osób zainteresowanych zakupem mieszkania we Wrocławiu (w konkretnej lokalizacji).

Rezultat

Kampanie są na bieżąco optymalizowane w oparciu o dane o skuteczności oraz aktualizowane do najnowszych formatów rozszerzonych reklam tekstowych, a także dostosowywane do nowości oraz promocji w ofercie klienta. Efektem kampanii jest wzrost świadomości marki oraz liczby użytkowników strony o inwestycji.