Filozofia SMART

Filozofia SMART

Podstawowym celem SMART jest zwiększenie widoczności w wyszukiwarce internetowej. Promujemy treść (content) strony, a najważniejsze frazy kluczowe wybrane przez klienta są wskazówką, która może ulec modyfikacji, jeśli klient zmieni frazy. Takie podejście daje trwałe efekty, a przede wszystkim pozwala dotrzeć do nowych klientów. Dotychczas promocja serwisu internetowego w wyszukiwarce ograniczała się do wyboru określonych fraz, których obecność na pierwszych miejscach nie zawsze przekładała się na pozyskiwanie klientów. Większość działań SMART to połączenie promocji dużej liczby fraz kluczowych oraz content marketingu. Kluczem do sukcesu są zróżnicowane wyniki wyszukiwania, zależne od urządzenia czy lokalizacji osoby poszukującej danych informacji.

Wyboru fraz kluczowych dokonujemy po przeanalizowaniu strony, zaraz po zawarciu umowy, aby słowa były jak najbardziej dopasowane do profilu działalności i przyniosły zamierzone efekty. To nic nowego, ale w SMART klient może zmodyfikować frazy w trakcie trwania umowy.

Content marketing

Sensowny content marketing opiera się na pisaniu oryginalnych tekstów. Każdy, kto próbował napisać dowolny tekst wie, że jest to zadanie tylko pozornie łatwe. To znaczy, czym innym jest potencjalna umiejętność opisu rzeczywistości, produktu, zagadnienia lub jego ekspercka znajomość, a czym innym możliwość efektywnego, równomiernie rozłożonego w czasie pisemnego opisywania.

Tworzenie unikalnych treści jest zadaniem, które jest najczęstszą przyczyną niepowodzenia projektów typu SEO. Dzieje się tak głównie dlatego, że mądre pisanie jest niezwykle czasochłonne. Niestety bez równomiernej produkcji treści trudno osiągnąć jakiekolwiek efekty wyszukiwarkowe. 

W ramach usługi SMART przygotowujemy treści, zarówno dla użytkowników, jak i mechanizmów SEO. Mamy platformę 10heads.pl, z którą stale współpracuje ponad 1000 copywriterów specjalizujących się w różnych dziedzinach. Oni piszą teksty według zdefiniowanych potrzeb klientów, następnie te teksty są sprawdzane i publikowane. To sprawnie działająca wielka „redakcja”, pracująca na rzecz lepszej widoczności w wyszukiwarce.