Zaufali nam

Logo Comarch Logo Agrobex Logo Polpharma Logo MCX Telecom Logo merituBank
Logo Yes Logo Żak Logo VbLeasing Logo Miele Logo Herbapol
Logo GSK Logo Warszawa Logo Enelmed Logo Wawel Logo Gdańsk
Logo Philipiak Logo PGNIG Logo Orlen Logo JW Logo LuxMed
Logo Orbis Logo Nask Logo Dominium Logo Masterlease Logo HL
Logo SMT Logo senator Logo UMCS Logo pjwstk Logo eurotax
Logo Action Logo Eva Logo Muzeum Logo CBA Logo Adamed
Logo Eden Logo Elbest Logo Ws Logo Paged Logo Toya
Logo emitel Logo Dre Logo Kingspan Logo fornetti Logo APM
Logo Acxiom Logo CashFlow Logo eurocar Logo Finder Logo Unizeto
Logo testDNA

Nasze oddziały

Warszawa

ul. Puławska 469
02-844 Warszawa
tel. 222065909
kompan@kompan.pl

Poznań

ul. Głogowska 74/2
60-741 Poznań
tel. 616227249
poznan@kompan.pl

Katowice

ul. Mariacka 4
40-014 Katowice
tel 327506115
katowice@kompan.pl

Gdynia

ul. Świętojańska 59/8
81-391 Gdynia
tel. 587311215
gdynia@kompan.pl

Wrocław

ul. Armii Krajowej 4
50-541 Wrocław
tel. 717368198
wroclaw@kompan.pl

Wybór trafnych słów kluczowych, które najlepiej określają to, czym dana firma się zajmuje, nie jest łatwy. Identyfikując je, warto podeprzeć się doświadczeniem naszych specjalistów, narzędziem programu Google AdWords oraz dotychczasowymi statystykami strony internetowej.

Kolejność wyświetlania stron internetowych w wynikach wyszukiwania określana jest w oparciu o algorytmy rankingowe wyszukiwarek. Biorą one pod uwagę kilkadziesiąt przeróżnych kryteriów. Dlatego przed rozpoczęciem pozycjonowania serwisu wykonujemy audyt serwisu oraz analizujemy konkurencję. W ramach audytu wchodzi:

Analiza linków

Analiza linków odbywa się za pomocą odpowiednich narzędzi, które wskazują na ilość, jakość oraz treść linków prowadzących do witryny. Analiza linków prowadzących do witryny pomaga określić jakości witryny w oczach robotów sieciowych. Częste zmiany algorytmów Google przyczyniają się do coraz częstszego nakładania kar od Google, a taka analiza pozwala nam na prawdopodobne określenie czy dana witryna taką karę posiada.

Analiza pozycji serwisu

Analizując początkowe pozycje serwisu wyciągamy wnioski, na podstawie których określamy szanse serwisu na osiągnięcie zadowalających wyników. Weryfikacja pozycji serwisu na konkretne słowa kluczowe w porównaniu z poprzednio wykonaną analizą linków daje nam możliwość oceny, czy dany serwis był poprawnie pozycjonowany i czy jest wolny od kar nałożonych przez Google.

Analiza Indeksowania witryny

Analiza indeksowania witryny w wyszukiwarce jest bardzo ważna w określeniu, czy dana witryna jest poprawnie odczytywana przez roboty sieciowe. Przeprowadzając ją określa się wielkość witryny w oczach robotów oraz to, czy witryna posiada poprawną nawigację w serwisie, po której roboty nie mają problemów się poruszać.

Analiza budowy strony WWW

Kolejny krok do tego, aby przyjąć dobrą strategię w pozycjonowaniu serwisu. Zasada jest prosta – im bardziej przyjazny serwis dla robotów, tym lepsze efekty w pozycjonowaniu.

Analiza treści

Google jest wyszukiwarką tekstową, zatem to treść wpływa na pozycję wyświetlanej strony w naturalnych wynikach wyszukiwania. Nasi specjaliści sprawdzają unikalność treści zawartych na stronie oraz to, czy tekst jest odpowiednio nasycony słowami kluczowymi.

Na etapie oferty wcześniejsze słowa kluczowe zaproponowane w audycie zostaną ponownie zweryfikowane. Wspólnie z klientem wybieramy te, które będą najbardziej efektywne do pozycjonowania.

Jesteśmy pierwszą firmą w Polsce, która wprowadziła pobieranie opłat za dzień pobytu na płatnych miejscach w wyszukiwarce na dane słowo kluczowe. Klienci płacą za osiągnięty efekt i faktyczną pozycję - nie obliczamy średnich pozycji i nie sprawdzamy ich np. raz w tygodniu czy raz w miesiącu.

W ofercie znajdują się koszty dziennego utrzymania pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania pod danym słowem kluczowym oraz czas trwania umowy na pozycjonowanie.

Po rozpoczęciu współpracy udostępniamy klientom indywidualny dostęp do panelu, w którym codziennie umieszczane są wyniki naszych prac. Dodatkowo, klienci otrzymują wsparcie indywidualnego opiekuna strony, specjalisty ds. pozycjonowania.

W celu zwiększenia skuteczności pozycjonowania specjalista ds. SEO optymalizuje stronę internetową. Zmiany te mogą dotyczyć m.in.

  • przebudowy nawigacji
  • poprawności kodu źródłowego
  • zachowania struktury nagłówków
  • poprawności użycia metatagów
  • poprawności użycia znaczników alt i title
  • oraz wielu innych elementów strony

Dodatkowo, dedykowany zespół copywriterów przygotowuje teksty, które są zamieszczane na wybranych podstronach serwisu. Teksty są nasycone wybranymi słowami kluczowymi oraz prawidłowo sformatowane. Odpowiednio przygotowany materiał to skuteczne popularyzowanie serwisu w wyszukiwarce internetowej. Wszystkie widoczne zmiany zawsze wprowadzamy po akceptacji klienta.

Kolejnym etapem pracy jest promocja serwisu internetowego, czyli odpowiednie linkowanie strony głównej i podstron. Ta grupa zadaniowa trwa przez cały czas obowiązywania współpracy. Ma to m.in. wpływ na zwiększenie parametru Page Rank oraz siły serwisu. W tym celu wykorzystujemy tzw. linki pozycjonerskie, czyli umieszczane na różnych serwisach odnośniki do strony klienta (serwisy tematyczne, branżowe, katalogi i bazy firm). Ponadto, serwisy te są wypełnione artykułami tematycznymi związanymi z usługą/produktem/działalnością firmy klienta.